Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Τα συμβούλια θα κρίνουν τυπικά και ουσιαστικά προσόντα κάθε υπαλλήλου.

- Σήμερα η λίστα με τις υπηρεσίες απ' όπου θα προέλθουν οι υπάλληλοι που θα βγουν σε διαθεσιμότητα
- 8.211 υπάλληλοι στο στόχαστρο και 1.500... εφεδρικοί για να “κλείσει” ο αριθμός των 12.500
- Πτυχίο και πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ δίνουν τα περισσότερα μόρια στους υπαλλήλους
- Αρνητικό βαθμό θα παίρνουν πόσοι έχουν πειθαρχικές παραβάσεις
- Υπάλληλοι χωρίς πτυχίο και με συμβάσεις κινδυνεύουν περισσότερο

Αρχίζει σήμερα η δεύτερη φάση της διαθεσιμότητας στο Δημόσιο. Οι Γ.Γ. των υπουργείο θα αποστείλουν στα υπουργεία Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Οικονομικών τις δομές απ' όπου θα προέλθουν οι προς διαθεσιμότητα υπάλληλοι.
Παράλληλα φαίνεται να “κλείνει” και η διαδικασία μέσα απ' την οποία οι υπάλληλοι των παραπάνω δομών θα κριθούν ώστε να προκύψει στο τέλος, στις 16 Σεπτεμβρίου η λίστα με τους προς διαθεσιμότητα υπάλληλους.
Τα συμβούλια θα κρίνουν τυπικά και ουσιαστικά προσόντα κάθε υπαλλήλου.
Τα υπηρεσιακά συμβούλια κάθε υπουργείου, αποτελούμενα από ένα μέλος του ΣΕΠ και δύο στελέχη των υπουργείων, πιθανότατα γενικούς διευθυντές, θα κρίνουν τα τυπικά προσώντα και θα μοριοδοτήσουν κάθε υπάλληλο ξεχωριστά.
Βάσει των μορίων θα προκύψει πίνακας απ' τον οποίο εκείνοι που θα βρεθούν με τη μικρότερη βαθμολογία μέχρι να συμπληρωθεί ο αριθμός των 8.211 υπαλλήλων που ... λείπουν για να συμπληρωθεί ο αριθμός των 12.5000 προς διαθεσιμότητα υπαλλήλων θα είναι και εκείνοι που θα βρεθούν για 8 μήνες εκτός Δημοσίου και θα περιμένουν εάν και κατά πόσο θα βρεθεί γι' αυτούς μια νέα θέση. 
Επιπλέον μοριοδότηση για όσους μπήκαν στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ
Σε διαφορετική περίπτωση θα απολυθούν και ως αποζημίωση θα υπολογιστεί το 75% του μισθού που θα λαμβάνουν επί οκτάμηνο.

Ποια προσόντα δίνουν ... μπόνους:
Υπάλληλοι Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης Βαθμός πτυχίου – μεταπτυχιακού - διδακτορικού
Πτυχίο Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης
Συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια
Ξένες γλώσσες
Βαθμός αξιολόγησης
Προϋπηρεσία
Οικογενειακή κατάσταση
Υπάλληλοι μέσης εκπαίδευσηςΒαθμός του απολυτηρίου
Ξένες γλώσσες
Γνώση υπολογιστή
Προϋπηρεσία
Οικογενειακή κατάσταση
Υπάλληλοι υποχρεωτικής εκπαίδευσηςΒαθμός απολυτηρίου δημοτικού
Προϋπηρεσία
Οικογενειακή κατάσταση


Αρνητική μοριοδότηση
Αφαίρεση μορίωνΠειθαρχικά παραπτώματα. Ανάλογα με τις ποινές που έχουν επιβληθεί

Ειδικές κατηγορίες 
Επιπλέον μόριαΑυξημένη μοριοδότηση
Άτομα με ειδικές ανάγκες
Σύζυγοι και γονείς ατόμων με ειδικές ανάγκες


Όσοι από τους υπαλλήλους έχουν εισαχθεί στο δημόσιο με γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ θα μοριοδοτούνται επιπλέον, ενώ επιπλέον μόρια θα παίρνουν και όσοι υπάλληλοι εισήχθησαν με διαγωνισμό τα αποτελέσματα του οποίου ελέγχθηκαν από το ΑΣΕΠ.

Οι κατηγορίες υπαλλήλων που κινδυνεύουν περισσότερο
Όσοι μετά το 1994 προσλήφθηκαν εκτός ΑΣΕΠ μετά το 1994.
Οι περίπου 25.000 που μονιμοποιήθηκαν με τον λεγόμενο νόμο Παυλόπουλου.Οι υπάλληλοι των ΟΤΑ που προσλήφθηκαν εκτός ΑΣΕΠ μετά το 1994 και έχουν μεταταχθεί στις κεντρικές υπηρεσίες των δήμων με τον Καλλικράτη.
Οι υπάλληλοι που θα αποδειχθεί ότι έχουν καταθέσει πλαστά πιστοποιητικά.



Ο πίνακας του ΑΣΕΠ θα δείξει ποιοι βγαίνουν σε διαθεσιμότητα
Στο τέλος της διαδικασίας μοριοδότησης θα συνταχθεί πίνακας από το ΑΣΕΠ με βάση τον οποίο όσοι συγκεντρώνουν την χαμηλότερη βαθμολογία θα είναι εκείνοι που θα βρεθούν σε διαθεσιμότητα.


πηγή:newsit

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ.......


ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΘΕΣΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ.......

Σαν δεν ντρεπόμαστε λιγάκι λέω εγώ Βουλευτές , Δήμαρχοι, αντιπεριφερειάρχες , Επιμελητήριο και όλοι οι άλλοι θεματοφύλακες της νομιμότητας, της Δημοκρατίας και των θεσμών που επιτρέπουμε σε έναν ξενοδόχο να γράφει στα παλιά του τα παπούτσια ή καλύτερα στα αρχίδια του -που θάλεγε και ο Καραισκάκης- νόμους και δικαιώματα.
Να ανεχόμαστε να βάζει εργαζόμενη να δουλέψει 26 ώρες συνεχόμενα και ύστερα να την απολύει επειδή λιποθύμησε από την εξάντληση.
 Βρε δεν ντρεπόμαστε να απολύεται η πρόεδρος ενός από τα μεγαλύτερα σωματεία της Χαλκίδας, η πρόεδρος, το ξαναλέω για να το εμπεδώσουμε και να μην παραμένουμε ασυγκίνητοι.
Που στο διάολο είναι τα όρια μας, που είναι οι κόκκινες γραμμές μας, τα αντανακλαστικά μας ως κοινωνία, ο θεσμικός και πολιτικός πολιτισμός μας.
Τα καταπίνουμε όλα, τα αλέθουμε όλα στον μύλο της μικρότητας μας ω φουκαράδες εθνικοί ταγοί και καταντήσαμε την Εύβοια κρεματόριο, σφαγείο εργασιακών δικαιωμάτων και δημοκρατικών κατακτήσεων.
Η αναγγελία του κ. Γεωργίου Κάλφα εργοδότη – ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου Avantis swites hotel- λέει “απολύθηκε η κ. Ασημίνα Καραμπέτσου, πρόεδρος του σωματείου ιδιωτικών υπαλλήλων Ευβοίας”.
OXI δεν λέει αυτό.
Λέει ότι στην Εύβοια έχουμε μεσαίωνα.
Λέει ότι δεν υπάρχουν νόμοι.
Λέει ότι δεν υπάρχουν υπηρεσίες ελέγχου και τήρησης των νόμων.
Λέει ότι στην γαλέρα του Κάλφα κάνει κουμάντο ο τυμπανιστής. Όποιος αντιστέκεται ή πεθαίνει στο κουπί ή τον ρίχνουμε στην θάλασσα.
Λέει ότι είμαστε όλοι απροστάτευτοι και θα μας καλαφατίζουνε οι κάλφες.
Όνειδος κύριοι, όνειδος.
Και κάτι τελευταίο που δεν θα τόθελε το ξέρω η ίδια αλλά μπας και αγγίξουμε το θυμικό μας.
Η Ασημίνα Καραμπέτσου είναι πτυχιούχος μηχανικός περιβάλλοντος του Πολυτεχνείου Κρήτης.
Για να δείτε μέσα από αυτήν την πληροφορία τα παιδιά σας, τα παιδιά μας, που δουλεύουν με πτυχία και μεταπτυχιακά στα κάτεργα του κάθε Κάλφα.
Για να δείτε τα όνειρά μας που γίνανε ρημάδια είτε από τις επιλογές μας είτε από την ανοχή μας.
Είμαι έξω φρενών.
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ! 

Δημήτρης Γεωργακόπουλος , σκέτο χωρίς γαρνιτούρα.

ΠΗΓΗ: ΑΣΚ ΟΤΑ

ΠΟΕ ΟΤΑ

ΣΕ ΔΙΚΗ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ 35ΜΕΛΕΣ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΕ ΟΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΟΥ 2011 ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ

«Η κυβέρνηση αναζητεί εναγωνίως τρόπο να απαλλαγεί από τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Από τη μία ψηφίζει το πολυνομοσχέδιο «λαιμητόμο» σπρώχνοντας στην ανεργία χιλιάδες εργαζόμενους (σε πρώτη φάση 6.000 Δημοτικούς Αστυνομικούς και Σχολικούς Φύλακες) και από την άλλη επιχειρεί να τρομοκρατήσει«.

Αυτό τονίζει η ΠΟΕ-ΟΤΑ σε ανακοίνωση της καταγγέλοντας την προσπάθεια ποινικοποίησης των αγώνων των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με την παραπομπή σε δίκη των 35 μελών του Γενικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας για την κινητοποιηση τον Νοέμβριο του 2011 ενάντια στις περικοπές των αποδοχών και στα μέτρα εξόντωσης των μνημονίων.

Οπως αναφερεται στην ανακοίνωση η κυβέρνηση ανέσυρε από το «συρτάρι» την υπόθεση και σέρνει στα Δικαστήρια σύσσωμο το Γενικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α..

«Δεν της έφτασαν οι εξηγήσεις που έδωσε ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής Θέμης Μπαλασόπουλος και ο Γενικός Γραμματέας Γιάννης Τσούνης πριν μερικούς μήνες για την ίδια ακριβώς υπόθεση στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, τώρα καλεί σε δίκη και τα 35 μέλη του Γενικού Συμβουλίου, στις 3 Σεπτεμβρίου 2013 στο Πρώτο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Και προστίθεται: «Πότε χρησιμοποιεί τις δυνάμεις καταστολής, πότε προχωρεί στην πολιτική επιστράτευση των εργαζομένων και πότε απειλεί μέσω της δικαστικής οδού. Το έχει πράξει πολλάκις στο παρελθόν. Δεν έχει καταλάβει ακόμη όμως πως οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν τρομοκρατούνται, δεν εκβιάζονται και δεν πρόκειται να υποκύψουν στην κυβέρνηση που λειτουργεί ως εντεταλμένη της τρόικα, εξυπηρετώντας τα επιχειρηματικά εγχώρια και όχι μόνο συμφέροντα, σε βάρος της Ελληνικής κοινωνίας».

Καταλήγοντας η ΠΟΕ-ΟΤΑ ανακοινώνει ότι την Τρίτη 3/9 ημερομηνία της δίκης των 35 Μελών του Γενικού Συμβουλίου της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. θα πραγματοποιηθεί Πανελλαδική Στάση Εργασίας όλων των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (η ακριβής ώρα θα προσδιοριστεί με νεότερη ανακοίνωση) και Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο 2, στα Δικαστήρια της πρώην Σχολής Ευελπίδων.

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

η λίστα των πλεοναζόντων υπαλλήλων που έχει καταρτίσει η Κυβέρνηση


Ιδού η λίστα των πλεοναζόντων υπαλλήλων που έχει καταρτίσει η Κυβέρνηση



Οριστικοποιήθηκε η κατανομή σε όλα τα υπουργεία των 9.820 υπαλλήλων που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα μέχρι τις 19 Σεπτεμβρίου, μετά τη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου την περασμένη Πέμπτη με τη συμμετοχή όλων των γενικών γραμματέων των υπουργείων, υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Αντ. Σαμαρά και παρουσία του αρμόδιου υπουργού Κυρ. Μητσοτάκη.
 
Η λίστα που παρουσιάζει σήμερα το «Eθνος» περιγράφει τον αριθμό των πλεοναζόντων υπαλλήλων που θα προκύψουν από την αξιολόγηση των δομών στις κεντρικές υπηρεσίες των υπουργείων, έτσι όπως διαμορφώθηκε ύστερα από διαβουλεύσεις που είχε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Δ. Στεφάνου, με τους συναδέλφους του από όλα τα υπουργεία.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα με την ψήφιση του πολυνόμου του υπουργείου Οικονομικών 4.260 υπάλληλοι και απομένουν ακόμη 8.296 που πρέπει να τεθούν σε καθεστώς κινητικότητας μέχρι τον Σεπτέμβριο. Για τον λόγο αυτό η κυβέρνηση έθεσε ως στόχο να τεθούν σε διαθεσιμότητα 9.820 υπάλληλοι, δηλαδή 1524 περισσότεροι από όσους προβλέπει η μνημονιακή δέσμευση, προκειμένου ν’ αντιμετωπιστούν τυχόν δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις.
 
http://www.enikos.gr/data/photos/c7c3b86e20eacd787d53ce7adf0974af.jpeg
 
Ηδη, σύμφωνα με το δημοσίευμα, στα υπουργεία δόθηκε εντολή από χθες στους γενικούς διευθυντές να καταγράψουν τους κλάδους και τις ειδικότητες του προσωπικού που απασχολείται και να εισηγηθούν τον αριθμό των υπαλλήλων με τον οποίο θα μπορέσουν να λειτουργήσουν οι υπηρεσίες τους.
 
 
enikos.gr


Μετρήθηκαν .............

Μετρήθηκαν οι δημόσιοι υπάλληλοι -Μόνιμοι και συμβασιούχοι είναι 614.053 [πίνακας]

26.07.2013 10:54
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης έδωσε στη δημοσιότητα τον αριθμό των υπαλλήλων που εργάζονται στο Δημόσιο είτε ως μόνιμοι είτε ως συμβασιούχοι. Ο αριθμός τους που θα αναρτάται πλέον σε μόνιμη βάση στο Διαδίκτυο είναι 614.053.
Το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης εγκαινίασε τον νέο δικτυακό τόπο της κυβέρνησης http://apografi. yap.gov.gr, όπου καταγράφεται αναλυτικά ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων καθώς και ο αριθμός των υπαλλήλων που βρίσκονται σε καθεστώς διαθεσιμότητας, κινητικότητας, πειθαρχικής δίωξης, ή έχει αποχωρήσει, ανά μήνα.
Οπως αναφέρει και η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ οι εκπαιδευτικοί είναι οι περισσότεροι, ενώ ο συνολικός πληθυσμός των δημόσιων υπαλλήλων μειώνεται σταθερά τους τελευταίους μήνες, φθάνοντας τον περασμένο Ιούνιο στους 618.709. Εάν όμως, υπολογισθούν οι αποχωρήσεις μέσα στον Ιούλιο, ο τελικός αριθμός έφθασε χθες τις 614.053.
Τι έδειξαν οι αριθμοί
• Κατά 14.937 άτομα έχει μειωθεί ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2013. Τον Δεκέμβριο του 2012 ήταν 628.990 υπάλληλοι και τον Ιούλιο του 2013 έπεσαν στους 614.053. Η μείωση μέσα στον Ιούλιο είναι η μεγαλύτερη αριθμητικά και ποσοστιαία, σε μηνιαία βάση, το 2013.
• Από τους 618.709 δημοσίους υπαλλήλους, οι 184.292 ανήκουν στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ενώ στους υπαλλήλους του μετρήθηκαν και εκείνοι του υπ. Πολιτισμού που αυτονομήθηκε μετά τον ανασχηματισμό. Εξ αυτών η συντριπτική πλειονότητα είναι καθηγητές σε σχολεία ή σε διοικητικές θέσεις. Στον αντίποδα, μόλις 97 δημόσιοι υπάλληλοιεργάζονται σε κυβερνητικούς-πολιτειακούς φορείς.
• Τα υπουργεία και οι δημόσιοι φορείς έχουν τη μερίδια του λέοντος (513.041 υπάλληλοι) και ακολουθούν οι ΟΤΑ με 92.596 υπαλλήλους.
• Οι περισσότεροι (231.608 στους 614.053) είναι μεταξύ 40 και 49 ετών, ενώ υπερτερούν οι άνδρες των γυναικών (328.185 έναντι 285.868).
• Οι 249.085, δηλαδή οι τέσσερις στους δέκα (ακριβές ποσοστό 40,5%), έχουν πανεπιστημιακή εκπαίδευση, ενώ οι 216.579 (35,2%) είναι απόφοιτοι Γυμνασίου ή Λυκείου.
• Υπάρχει ανισομερής κατανομή του προσωπικού σε κάθε φορέα, με βάση το επίπεδο εκπαίδευσης. Ετσι στα υπουργεία και στους δημόσιους φορείς υπερτερούν οι υπάλληλοι πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης (οι 276.510 από τους 513.041).
• Στον αντίποδα οι δύο στους τρεις εργαζόμενους στους ΟΤΑ είναι απόφοιτοι Γυμνασίου ή Λυκείου. Συγκεκριμένα, οι 61.394 από τους 92.596 (ακριβές ποσοστό 66,3%).





πηγή: iefimerda

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Αντισυνταγματική η διαθεσιμότητα, κρίνουν τέσσερα δικαστήρια

Αντισυνταγματική η διαθεσιμότητα, κρίνουν τέσσερα δικαστήρια


Αντισυνταγματική η διαθεσιμότητα, κρίνουν τέσσερα δικαστήρια

Η διαθεσιμότητα παραβιάζει το Σύνταγμα και τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη, αποφάνθηκαν τέσσερα πρωτοδικεία   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )
 
Αθήνα
Η διαθεσιμότητα που προβλέπει ο Νόμος 4092/2012 παραβιάζει τόσο το Σύνταγμα όσο και τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη, αποφάνθηκαν με επτά αποφάσεις τους τέσσερα μονομελή πρωτοδικεία από διαφορετικές περιοχές της χώρας -Χίος, Ρέθυμνο, Ξάνθη και Μεσολόγγι.

Η διαθεσιμότητα, έκριναν οι δικαστές, προσβάλλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια η οποία προστατεύεται από το άρθρο 2 του Συντάγματος, και αυτό γιατί, ανεξάρτητα της αποτελεσματικότητας του μέτρου, οι θιγόμενοι εργαζόμενοι θυσιάζονται χάριν των οικονομικών στόχων της κυβέρνησης και της περιστολής των κρατικών δαπανών, ενώ προσβάλλεται βάναυσα και η προσωπικότητά τους, καθώς τους στερείται το δικαίωμα να εργαστούν.

Ακόμα, παρόλο που οι εργαζόμενοι που τίθενται σε διαθεσιμότητα θα αμείβονται με το 75% των αποδοχών τους, οι δικαστές κρίνουν ότι το μέτρο θέτει σε κίνδυνο την αξιοπρεπή διαβίωση των εργαζόμενων και των οικογενειών τους, δεδομένου ότι έχουν ήδη υποστεί δραματικές μειώσεις

Η διαθεσιμότητα κρίθηκε επίσης ότι παραβιάζει το άρθρο 4 του Συντάγματος, καθώς το μέτρο επιβαρύνει δυσανάλογα ορισμένες κατηγορίες πολιτών, οι οποίοι έχουν ήδη πληγεί από προηγούμενα μέτρα, με μοναδικό κριτήριο την ειδικότητα και το αντικείμενο εργασίας τους.

Οι δικαστές επισημαίνουν επίσης ότι το μέτρο της διαθεσιμότητας του Ν. 4093/2012 «πιθανολογείται σφόδρα» ότι θα οδηγήσει τελικά σε απόλυση των εργαζομένων που θίγονται.

Επιπλέον η διαθεσιμότητα -σύμφωνα πάντα με τις δικαστικές αποφάσεις- παραβιάζει το δικαίωμα για δίκαιη αμοιβή που καθιερώνει το άρθρο 4 του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη, αφού οι αποδοχές όσων τίθενται σε διαθεσιμότητα υπολείπονται του ορίου της φτώχειας.

Για τον ίδιο λόγο παραβιάζεται και το άρθρο 22 του Συντάγματος, όπως επίσης και η αρχή της μη διάκρισης, καθώς οι εργαζόμενοι τίθενται σε διαθεσιμότητα με μοναδικό κριτήριο την κατηγορία και τον κλάδο, χωρίς επαρκή αιτιολογία, ενώ το κριτήριο που χρησιμοποιείται, δηλαδή η μη τήρηση της διαδικασίας του ΑΣΕΠ, είναι εντελώς προσχηματικό.

Επιπλέον, οι διατάξεις του Ν. 4093/2012 για τη διαθεσιμότητα αντιστρατεύονται ευθέως και τις συνταγματικές αρχές της αναλογικότητας (άρθρο 25 του Συντάγματος), της αξιοκρατίας (άρθρο 103 του Συντάγματος) και της ορθολογικής διάρθρωσης των υπηρεσιών του Δημοσίου. Και αυτό, γιατί η επιλογή των εργαζομένων που τίθενται σε τέτοια κατάσταση δεν γίνεται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων (υπηρεσιακών και κοινωνικών, προσόντων, βάσει των ικανοτήτων, της απόδοσης, της αρχαιότητας, της ηλικίας, της οικογενειακής και της οικονομικής κατάστασης των εργαζομένων), ούτε όμως λαμβάνονται υπ' όψη κριτήρια που συνάπτονται με την προσωπική αξία και την ικανότητα των ενδιαφερομένων.

Επιπλέον, σημειώνεται στις δικαστικές αποφάσεις, η κατάργηση των οργανικών θέσεων δεν πραγματοποιείται στη βάση ολοκληρωμένης μελέτης αναδιάρθρωσης των δημοσίων υπηρεσιών, αλλά στηρίζεται στο τυχαίο κριτήριο της κατάληψης θέσεων συγκεκριμένων ειδικοτήτων και κατηγοριών, χωρίς να λαμβάνονται υπ' όψη οι συγκεκριμένες ανάγκες της καθεμιάς υπηρεσίας ή φορέα. Θεωρείται δηλαδή «εκ προοιμίου βέβαιο» ότι οι υπηρεσίες που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Ν. 4093/2012 δεν χρειάζονται τις υπηρεσίες αυτών των ειδικοτήτων, μολονότι δεν έχει συνταχθεί σχετικό οργανόγραμμα στη βάση των πραγματικών αναγκών τους.

news.in.gr

Δεν δικαιούνται επιδόματα, δώρα και ο μισθός θα καταβάλλεται.. όταν υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι!!!!!

"Ειδικού σκοπού" οι συμβάσεις εργασίας των απασχολουμένων στα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας. Δεν δικαιούνται επιδόματα, δώρα και ο μισθός θα καταβάλλεται.. όταν υπάρχουν διαθέσιμοι πόροι!!!!!



Σύμφωνα με το υπ' αριθ. 2954/77 28-1-2013 έγγραφο του Υπουργείου Εργασίας..."Υποχρέωση του φορέα όσον αφορά την εκτέλεση και εφαρμογή των παραπάνω προγραμμάτων αποτελεί η διασφάλιση της υγιεινής και ασφάλειας στον τόπο παροχής εργασίας ενώ δεν υποχρεούται να καταβάλει οποιαδήποτε άλλη παροχήστα απασχολούμενα πρόσωπα πέραν αυτής που ρητά καθορίζεται στην παρ. Α περ. 1 του άρθρου 89 του ν. 3996/2011 (ήτοι 25 € ημερησίως και όχι μεγαλύτερη από 625 € μηνιαίως)".....και "Η πληρωμή προς τους δικαιούχους γίνεται από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας,  σε τρείς δόσεις και η καταβολή του ποσού που προβλέπει το πρόγραμμα χορηγείται στον απασχολούμενο μόνο εφόσον πιστωθούν στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου τα ανάλογα κονδύλια από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας".


Δείτε ολόκληρο το 2954/77/28-1-13 έγγραφο του Υπουργείου Εργασίας

ΘΕΜΑ:  «Διατάξεις που αφορούν απασχολούμενους σε προγράμματα κοινωφελούς εργασίας»                  
               
Σε συνέχεια των ερωτημάτων που έχουν τεθεί κατά καιρούς στην υπηρεσία μας σχετικά με την υπαγωγή ή μη στις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας των απασχολουμένων στα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας  δικαιούχων φορέων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που χρηματοδοτούνται από προγράμματα του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρωπίνου Δυναμικού» (ΕΠΑΝΑΔ), σας γνωρίζουμε τα εξής:

Για τη διαχείριση, παρακολούθηση και έλεγχο της εφαρμογής των ανωτέρω προγραμμάτων εφαρμόζονται ειδικές εθνικές και κοινοτικές διατάξεις στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013, αρμοδιότητας της Ε.Υ.Δ. ΕΠΑΝΑΔ.
Ειδικότερα σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου Α του άρθρου 89 του ν. 3996/2011(ΦΕΚ 170/Α/5-8-2011) καθορίζεται το ποσό της αμοιβής των απασχολουμένων της ανωτέρω κατηγορίας, ανεξαρτήτως ειδικότητας και επαγγελματικής εξειδίκευσης, κατά παρέκκλιση των νόμιμων αμοιβών που προβλέπονται από την Εθνική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας και τις οικείες συλλογικές συμβάσεις εργασίας. Επίσης, οι εισφορές που αναλογούν καταβάλλονται από τον ΟΑΕΔ, μέσω ειδικών προγραμμάτων επιδοτήσεων των ασφαλιστικών εισφορών.
Υποχρέωση του φορέα όσον αφορά την εκτέλεση και εφαρμογή των παραπάνω προγραμμάτων αποτελεί η διασφάλιση της υγιεινής και ασφάλειας στον τόπο παροχής εργασίας ενώ δεν υποχρεούται να καταβάλει οποιαδήποτε άλλη παροχή στα απασχολούμενα πρόσωπα πέραν αυτής που ρητά καθορίζεται στην παρ. Α περ. 1 του άρθρου 89 του ν. 3996/2011 (ήτοι 25 € ημερησίως και όχι μεγαλύτερη από 625 € μηνιαίως).
Αντικείμενο της πράξης είναι η δημιουργία θέσεων απασχόλησης στους δικαιούχους (φορείς μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα) για την υλοποίηση δράσεων κοινωφελούς χαρακτήρα και για τη χρηματοδότηση των οποίων απαιτείται η κατάρτιση και υποβολή εγγράφου Μνημονίου Συνεργασίας, μεταξύ Δικαιούχου και συμπράττοντος φορέα. Η χρηματοδότηση αποτελεί εξ ολοκλήρου Δημόσια Δαπάνη και προέρχεται από Κοινοτικούς και Εθνικούς Πόρους (Άρθρο 5 & 8 της υπ’ αριθ. 1.5131/οικ.3.949/14-04-2011 ΚΥΑ - ΦΕΚ 613/Β/15-4-2011).

Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι:

1. Οι διατάξεις της παρ. Α του άρθρου 89 του ν. 3996/2011 είναι ειδικές διατάξεις και κατισχύουν των γενικών διατάξεων. Η ισχύς αυτή προκύπτει από τους πάγιους κανόνες ιεράρχησης της τυπικής ισχύος των νομοθετικών διατάξεων, γιατί οι ειδικές διατάξεις εκφράζουν τη βούληση του νομοθέτη κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και προϋποθέσεις που στην εν λόγω περίπτωση προσδιορίζονται από την επάρκεια των πόρων του ΕΣΠΑ, τους ειδικούς σκοπούς που εξυπηρετούν τα προγράμματα προώθησης της απασχόλησης και τους όρους που διέπουν τα εν λόγω προγράμματα. Σκοπός του νομοθέτη λοιπόν με τις συγκεκριμένες διατάξεις ήταν η προώθηση της απασχόλησης μέσω ενεργητικών πολιτικών απασχόλησης  και ο καθορισμός των όρων εφαρμογής αυτών των προγραμμάτων όπως είναι η αμοιβή, ο τρόπος καταβολής των εισφορών, η διασφάλιση των συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας στον τόπο παροχής εργασίας αλλά και η ρητή διάκριση της ως άνω μορφής απασχόλησης,αφού προβλέπει τη μη καταβολή οποιασδήποτε άλλης παροχής στα απασχολούμενα/ ωφελούμενα  πρόσωπα πέραν αυτής που καθορίζεται στις περ. 1 και 3 της παρ. Α του άρθρου 89.
2. Στις συγκεκριμένες συμβάσεις εργασίας υπάρχουν δεσμευτικά στοιχεία που παραπέμπουν σε συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας των διατάξεων των άρθρων 648 επ. του Α.Κ. και 6 του ν. 765/1943, που διατηρήθηκε σε ισχύ και μετά την εισαγωγή του Α.Κ. (άρθρο 38 Εισαγ. Νόμου Α.Κ.), αλλά περιορίζονται σε εκείνα μόνο που ο νομοθέτης ήθελε να κρατήσει έτσι ώστε να διευκολύνεται η υλοποίηση του προγράμματος προώθησης της απασχόλησης, η επιλεξιμότητα των ενεργειών και των δαπανών του προγράμματος, κλπ. Οι συμβάσεις ως εκ τούτου μεταξύ των απασχολουμένων και των δικαιούχων φορέων είναι συμβάσεις εξαρτημένης εργασίας «ειδικού σκοπού» υπό τους όρους που θέτει ο νομοθέτης με την παρ. Α του άρθρου 89 του ν. 3996/2011. Σύμβαση εξαρτημένης εργασίας υπάρχει όταν οι συμβαλλόμενοι αποβλέπουν στην παροχή της εργασίας που συμφωνήθηκε και στον μισθό, ανεξάρτητα από τον τρόπο πληρωμής του και ο εργαζόμενος υπόκειται σε νομική και προσωπική εξάρτηση από τον εργοδότη.
Ενδεικτικά στοιχεία της υπάρξεως εξαρτήσεως στις συγκεκριμένες συμβάσεις εργασίας αποτελεί το γεγονός ότι είτε η Μ.Κ.Ο. (δικαιούχος), είτε ο φορέας, ασκούν το ρόλο του εργοδότη μέσω δεσμευτικών οδηγιών, ως προς τον τρόπο και τον χρόνο παροχής της εργασίας. Για παράδειγμα, ο φορέας υλοποίησης του έργου μπορεί να ορίζει τον τρόπο λειτουργίας του προγράμματος, το ημερήσιο και εβδομαδιαίο ωράριο εργασίας ενώ η Μ.Κ.Ο. να ελέγχει και να υποδεικνύει το σωστό τρόπο παροχής της εργασίας του μισθωτού. Επίσης, ο μισθωτός θα πρέπει να εκτελεί πιστά τις οδηγίες και τις υποδείξεις του φορέα υλοποίησης.
3. Εκείνο όμως που διακρίνει την εξαρτημένη εργασία δεν είναι το ποσοτικό στοιχείο, δηλαδή η σώρευση περισσότερων ενδείξεων δεσμεύσεως και εξαρτήσεως, αλλά το ποιοτικό, δηλαδή η ιδιαίτερη ποιότητα της δεσμεύσεως και εξαρτήσεως, η οποία έχει για τον υποβαλλόμενο σε αυτή εργαζόμενο συνέπειες που καθιστούν απαραίτητη την ιδιαίτερη ρύθμιση της σχέσεώς του με τον εργοδότη και δικαιολογούν την ειδική προστασία του από το εργατικό δίκαιο (1327/2010 ΑΠ, 542/2008 ΑΠ, 6/2009 ΕΦ ΘΕΣΣΑΛ). Το ποιοτικό στοιχείο διαφέρει κατά περίπτωση, ανάλογα με το είδος και τη φύση της εργασίας και συνάγεται ύστερα από την εκτίμηση των όρων και των εν γένει συνθηκών παροχής εργασίας.
Στην περίπτωση των προγραμμάτων κοινωφελούς εργασίας δικαιούχων φορέων μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που χρηματοδοτούνται από προγράμματα του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» (ΕΠΑΝΑΔ), το ποιοτικό στοιχείο δεν μπορεί να δικαιολογήσει την ειδική προστασία από το εργατικό δίκαιο, διότι: 1) Βάσει ειδικών διατάξεων (παρ. Α του άρθρου 89 του ν.3996/2011) καθορίστηκε η αμοιβή και οι συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, με ρητή εξαίρεση από την υποχρέωση καταβολής οποιασδήποτε άλλης παροχής. 2) Η πληρωμή προς τους δικαιούχους γίνεται από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, σε τρείς δόσεις και η καταβολή του ποσού που προβλέπει το πρόγραμμα χορηγείται στον απασχολούμενο μόνο εφόσον πιστωθούν στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου τα ανάλογα κονδύλια από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας.  

Κατόπιν των ανωτέρω, καθίσταται σαφές ότι η σύμβαση εργασίας μεταξύ του απασχολούμενου και του δικαιούχου φορέα είναι σύμβαση που ικανοποιεί τις ανάγκες του προγράμματος προώθησης της απασχόλησης, οι οποίες έχουν σχέση με την επάρκεια των πόρων, την επιλεξιμότητα των ενεργειών, των δαπανών κλπ. και ως τέτοια σύμβαση ελέγχεται κατά τις διατάξεις του άρθρου 10 της υπ’ αριθ. 1.5131/οικ.3.949/14-04-2011 ΚΥΑ (ΦΕΚ 613/Β/15-4-20110). Αρμόδια προς τούτο όργανα είναι οι Υπηρεσίες της Ε.Υ.Δ. ΕΠΑΝΑΔ  και εκείνες που προβλέπονται από το θεσμικό πλαίσιο που διέπει το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Ανάπτυξης (ΕΣΠΑ).
Για την ενιαία αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργούνται κατά την υλοποίηση των εν λόγω προγραμμάτων παρακαλώ να ενημερώσετε σχετικά τις κατά τόπους Επιθεωρήσεις Εργασίας.

                                                   Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ 
                                                                                     
                                                       ΑΝΝΑ ΣΤΡΑΤΙΝΑΚΗ


πηγή: http://www.ergasiaka-gr.net/2013/02/Eidikoy-skopoy-oi-symbaseis-ergasias-ton-apasxoloymenon-sta-programmata-koinofeloys-ergasias.html#ixzz2a9xHyF9V

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ Ν.4172/2013

1
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ &
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ
Αθήνα, 24 Ιουλίου 2013
Αριθμ. Πρωτ.:
ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/1/20845
Mε ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
ΠΡΟΣ :
1. Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης &
Ηλ. Διακυβέρνησης
Γενική Δ/νση Διοικητικής Υποστήριξης
Δ/νση Διοικητικού
Ενταύθα
2. Υπουργείο Εσωτερικών
Γενική Δ/νση Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Δ/νση Οργάνωσης και Λειτουργίας ΟΤΑ
3. Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
Γενική Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Δ/νση Προσωπικού Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης
ΚΟΙΝ.:
1. 1. Γραφεία Υπουργών, και
Υφυπουργών
2. 2.Γραφεία Γενικών και Ειδικών
3. Γραμματέων Υπουργείων
4. 3. Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημοσίας
5. Διοίκησης
6.
Ταχ. Διεύθυνση: Βασ. Σοφίας 15
106 74, Αθήνα
Τηλ.:
Τηλ.: 213 1313 250, 275, 240, 201
375, 374, 365,371
Fax : 2131313204
ΘΕΜΑ: «Εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4172/2013 «Φορολογία εισοδήματος,
επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν.
4127/2013 και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α΄ 167 ).
Σας ενημερώνουμε ότι στις 23 Ιουλίου 2013 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως (ΦΕΚ Α΄ 167) ο νόμος 4172/13 με θέμα «Φορολογία εισοδήματος,
επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν.
4127/2013 και άλλες διατάξεις», με τις διατάξεις του οποίου ρυθμίζονται, μεταξύ
άλλων, ζητήματα διαθεσιμότητας-κινητικότητας προσωπικού του Δημοσίου Τομέα.
Α. Κατάργηση ειδικότητας σχολικών φυλάκων
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 80 του ν. 4172/2013, από την
έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου, καταργούνται στους δήμους οι θέσεις της
ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων ανεξαρτήτως κατηγορίας εκπαίδευσης με σχέση
εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Οι υπάλληλοι, των οποίων οι θέσεις
καταργούνται και εφόσον κατείχαν τις θέσεις αυτές την 9η Ιουλίου 2013, τίθενται σε
διαθεσιμότητα σύμφωνα με την υποπαράγραφο Ζ.2 του ν. 4093/2012 (Α΄ 222),
όπως ισχύει. Οποιαδήποτε μετάταξη των ανωτέρω υπαλλήλων που τίθενται σε
διαθεσιμότητα έλαβε χώρα ( δημοσίευση της ατομικής πράξης στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως) μετά την 9η Ιουλίου 2013 είναι αυτοδικαίως άκυρη.
ΑΔΑ: ΒΛ45Χ-ΙΙΟ
2
Β. Κατάργηση ειδικοτήτων κατά κλάδο και κατηγορία του προσωπικού της
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 82 του ν. 4172/2013, καταργούνται
οι αναφερόμενες στο άρθρο αυτό ειδικότητες των αντίστοιχων κλάδων και
κατηγοριών του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως και το
σύνολο των κατεχόμενων από το προσωπικό αυτό οργανικών θέσεων.Το
προσωπικό των καταργούμενων ειδικοτήτων τίθεται σε διαθεσιμότητα, από την
22η Ιουλίου 2013, σύμφωνα με τις διατάξεις της υποπαραγράφου Ζ.2. της παρ. Ζ΄
του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 (Α΄ 222).
Γ. Κατάργηση ειδικότητας οδηγών και τεχνικού προσωπικού της
Διεύθυνσης Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών του Υπουργείου Διοικητικής
Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 93 από την έναρξη ισχύος του
παρόντος νόμου καταργούνται οι οργανικές ή προσωποπαγείς θέσεις του μόνιμου
και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατηγορίας
Δευτεροβάθμιας ή Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, κλάδων ή ειδικοτήτων Οδηγών και
Τεχνικού προσωπικού των υφιστάμενων Τμημάτων Κίνησης και Επισκευών της
Διεύθυνσης Κρατικών Αυτοκινήτων και Επικοινωνιών του Υπουργείου Διοικητικής
Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και το προσωπικό που κατέχει τις
θέσεις αυτές από τη δημοσίευση του παρόντος τίθεται σε διαθεσιμότητα σύμφωνα
με τις διατάξεις της υποπαραγράφου Ζ.2 της παραγράφου Ζ του άρθρου πρώτου
του ν. 4093/2012.
Δ.Εξαιρέσεις από το καθεστώς της διαθεσιμότητας
Δεν τίθεται σε διαθεσιμότητα:
α) υπάλληλος που είναι ανάπηρος σε ποσοστό του λάχιστον 67% ή
πολύτεκνος κατά την έννοια των παραγράφων 1 έως 3 του άρθρου πρώτου του ν.
1910/1944 (Α΄ 229), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 6 του ν. 3454/2006 (Α΄ 75),
εφόσον τα τέκνα, που ορίζονται στις προαναφερόμενες διατάξεις του ν. 1910/1944,
συνοικούν με αυτόν και ανήκουν στην κατηγορία των εξαρτώμενων μελών
σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει,
β) υπάλληλος του οποίου ο σύζυγος ή η σύζυγος ή τέκνο που ανήκει στην
κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε. και έχει ετήσια
εισοδήματα χαμηλότερα των 12.000 ευρώ, και συνοικεί με αυτόν, έχει αναπηρία σε
ποσοστό τουλάχιστον 67%,
γ) υπάλληλος ο οποίος, δυνάμει νόμου ή δικαστικής αποφάσεως ασκεί κατ’
αποκλειστικότητα τη γονική μέριμνα τέκνου, που συνοικεί με αυτόν και ανήκει στην
κατηγορία των εξαρτώμενων μελών σύμφωνα με τον Κ.Φ.Ε., όπως ισχύει, και έχει
ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα των 12.000 ευρώ,
δ) υπάλληλος του οποίου ο σύζυγος ή η σύζυγος τίθεται σε διαθεσιμότητα
δυνάμει του παρόντος νόμου,
ΑΔΑ: ΒΛ45Χ-ΙΙΟ
3
ε) υπάλληλος ο οποίος έχει ορισθεί δικαστικός συμπαραστάτης δυνάμει
δικαστικής αποφάσεως και συνοικεί με τον συμπαραστατούμενο ο οποίος έχει
ετήσια εισοδήματα χαμηλότερα των 12.000 ευρώ.
Οι Διευθύνσεις Διοικητικού / Προσωπικού καθώς και οι εκκαθαρίζουσες
αρχές των υπηρεσιών / φορέων που εμπίπτουν στις διατάξεις των άρθρων 80, 82
και 93 του ανωτέρω νόμου παρακαλούνται, το αργότερο έως τις 31/7/2013, για:
α) τον έλεγχο των απαραίτητων δικαιολογητικών προκειμένου να
διαπιστωθεί εάν υπάλληλοί τους ανήκουν στις εκ του νόμου εξαιρούμενες ομάδες .
Σημειώνεται ότι η όλη διαδικασία θα ελεγχθεί ως προς τη νομιμότητά της από το
Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
β) την έκδοση των σχετικών διαπιστωτικών πράξεων θέσης σε
διαθεσιμότητα και την ταυτόχρονη επικαιροποίηση της βάσης του Μητρώου
Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου (Απογραφή) με τα στοιχεία εκείνα των
υπαλλήλων που τίθενται σε καθεστώς διαθεσιμότητας (αποδέσμευση των
υπαλλήλων με την αιτιολογία «Θέση σε καθεστώς διαθεσιμότητας»)
γ) την κατάρτιση των επόμενων μισθολογικών καταστάσεων με βάση τη
μεταβολή της υπηρεσιακής κατάστασης των υπαλλήλων που τίθενται σε
διαθεσιμότητα και την αποστολή τους στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ).
Παρακαλείται η Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας ΟΤΑ του Υπουργείου
Εσωτερικών να κοινοποιήσει αυθημερόν την παρούσα εγκύκλιο σε όλους τους ΟΤΑ
Α΄βαθμού.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ
Εσωτερική Διανομή
-Γραφείο κ.Υπουργού
-Γραφείο κ.Υφυπουργού
-Γραφείο κ.Γεν.Γραμματέα
ΑΔΑ: ΒΛ45Χ-ΙΙΟ

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Παραιτούνται 25 Δήμαρχοι της κ. Μακεδονίας


Παραιτούνται 25 Δήμαρχοι της κ. Μακεδονίας



Κοινή επιστολή παραίτησης από τα δημοτικά αξιώματά τους συνυπογράφουν οι 25 από τους 38 δημάρχουςτης Κεντρικής Μακεδονίας, ανταποκρινόμενοι σε σχετική απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της οικείας Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (ΠΕΔ).
Την επιστολή, που απευθύνεται στον Πρωθυπουργό, τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης, τους αρμόδιους Υπουργούς και την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), κατέθεσε σήμερα, στην έκτακτη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΚΕΔΕ, ο Πρόεδρος της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας κ. Σίμος Δανιηλίδης, Δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών.
Ο κ. Σ. Δανιηλίδης τόνισε πως αναμένεται η συνυπογραφή και άλλων Δημάρχων της Κεντρικής Μακεδονίας, και κάλεσε και τις άλλες ΠΕΔ της Χώρας να προβούν στην υποβολή παρόμοιων επιστολών, ως ύστατη έκφραση διαφύλαξης της αξιοπρέπειας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η οποία, με τις αντισυνταγματικές, αντιαυτοδιοικητικές και αντιευρωπαϊκές ρυθμίσεις αλλεπάλληλων νομοθετημάτων, δέχεται επαναλαμβανόμενα, εξουθενωτικά και ταπεινωτικά πλήγματα, που την οδηγούν στον πλήρη αφανισμό.
Ολόκληρη η επιστολή έχει ως εξης
«Ένας θεσμός συνιστά την σπονδυλική στήλη του Γένους, από τις απαρχές της ύπαρξής του μέχρι σήμερα:  η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ένας θεσμός διατρέχει την ιστορία των Ελλήνων και διαποτίζει τις παραδόσεις τους (ανεξάρτητα από την μορφή, το είδος ή ακόμη και την παρουσία της εκάστοτε κρατικής οντότητας):  η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ένας θεσμός αποτελεί την μήτρα του δημοσίου βίου των Ελλήνων:  η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ένας θεσμός συγκροτεί το ακλόνητο θεμέλιο της παιδείας και του πολιτισμού μας:  η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ένας θεσμός ενσαρκώνει, με αδιάλειπτη συνέχεια, την λαϊκή συμμετοχή και το δημοκρατικό ήθος, με τους εκπροσώπους του να βρίσκονται διαρκώς στο μικροσκόπιο των Τοπικών Κοινωνιών:  η Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Σε μια Πολιτεία, που έχει προσδιορίσει σαφώς τα όρια και την έκταση της Κεντρικής Εξουσίας (: «Η διοίκηση του Κράτους οργανώνεται σύμφωνα με το αποκεντρωτικό σύστημα», άρθρο 101 § 1 του Συντάγματος), η αυτόφωτη, αυτοτελής και αυθύπαρκτη θέση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης αναγνωρίζεται στο συνταγματικό στερέωμα («Η διοίκηση των τοπικών υποθέσεων ανήκει στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης πρώτου και δεύτερου βαθμού», άρθρο 102 § 1 εδ. α΄ του Συντάγματος· «Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης έχουν διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια.  Οι αρχές τους εκλέγονται με καθολική και μυστική ψηφοφορία, όπως νόμος ορίζει», άρθρο 102 § 2 του Συντάγματος·  «Το Κράτος ασκεί στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης εποπτεία που συνίσταται αποκλειστικά σε έλεγχο νομιμότητας και δεν επιτρέπεται να εμποδίζει την πρωτοβουλία και την ελεύθερη δράση τους», άρθρο 102 § 3 του Συντάγματος·  «Κάθε μεταβίβαση αρμοδιοτήτων από κεντρικά ή περιφερειακά όργανα του Κράτους προς την τοπική αυτοδιοίκηση συνεπάγεται και τη μεταφορά των αντίστοιχων πόρων.  Νόμος ορίζει τα σχετικά με τον καθορισμό και την είσπραξη τοπικών εσόδων απευθείας από τους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης», άρθρο 102 § 5 εδ. γ΄-δ΄ του Συντάγματος), και περιβάλλεται με την αυξημένη ισχύ του Ευρωπαϊκού Χάρτη της Τοπικής Αυτονομίας (Ν. 1850/1989).

Η Τοπική Αυτοδιοίκηση, στην παρούσα δυσμενή συγκυρία, της παρατεταμένης, πολύπλευρης και πολυπλόκαμης κρίσης, που μαστίζει τη Χώρα μας, είναι το πιο οικείο, το πιο προσιτό και το πιο φιλόξενο καταφύγιο όλων των κατοίκων, χωρίς διακρίσεις, εξαιρέσεις ή περιορισμούς. 
Έχοντας τεθεί, ουσιαστικά, υπό επιτροπεία, και έχοντας υποστεί δεινότατη οικονομική αποψίλωση και οδυνηρό υπηρεσιακό ακρωτηριασμό, η Τοπική Αυτοδιοίκηση (παρ’ όλ’ αυτά) εφαρμόζει καθημερινά, στην πρώτη γραμμή του μετώπου, τις αρχές της κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης, όπως επιτάσσει η ιστορία και η παράδοσή της. 
Μέχρι τώρα, η καταρράκωση αυτής της παράδοσης, οι αλλεπάλληλες προσβολές της πολιτικής αυθυπαρξίας της, και οι επαναλαμβανόμενες τραγικές περικοπές των λιγοστών εσόδων της, εκλήφθηκαν, καλόπιστα, από την Τοπική Αυτοδιοίκηση ως το αναγκαίο τίμημα της συνεισφοράς της για την αντιμετώπιση της κρίσης. 
Όμως, ο «μολώχ» της Κεντρικής Εξουσίας δεν αρκείται σ’ αυτές τις θυσίες των Δήμων και των Δημοτών. 
Απαιτεί, και μεθοδικά εφαρμόζει, την πολιτική εξουθένωση, την ηθική εξόντωση, την θεσμική εξαφάνιση, τον διοικητικό εκμηδενισμό, τον οικονομικό όλεθρο, τον κοινωνικό ευνουχισμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. 
Οι αλυσιδωτές αντιαυτοδιοικητικές, αντισυνταγματικές και αντιευρωπαϊκές νομοθετικές εμπνεύσεις της Κεντρικής Εξουσίας, [με τις ισοπεδωτικές πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και τους δαιδαλώδεις πολυ-νόμους (που εμφανίζονται αιφνιδιαστικά και ψηφίζονται με συνοπτικές διαδικασίες)], διαμορφώνουν ένα εφιαλτικό περιβάλλον, θανατηφόρο για τους Δήμους, αποσαθρωτικό για τη Λαϊκή Κυριαρχία, διαλυτικό για τις Τοπικές Κοινωνίες. 
Αυτό το εφιαλτικό περιβάλλον μπορεί, σταδιακά, να αλλάξει, αν θελήσει, έστω και τώρα, η Κεντρική Εξουσία να ακούσει την φωνή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και να αποδεχτεί τα δίκαια αιτήματά μας (όπως διατυπώνονται στο από 11-7-2013 Ψήφισμα και την από 19-7-2013 Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, που επισυνάπτονται).
Αν όμως η Κεντρική Εξουσία αγνοήσει, για μια ακόμη φορά, αυτή την ύστατη έκκληση, ας γνωρίζει πως
εμείς, οι άμεσα εκλεγμένοι απ’ το Λαό Εκπρόσωποι της Πρωτοβάθμιας Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Κεντρικής Μακεδονίας, τιμώντας την εντολή και την εμπιστοσύνη των συνδημοτών μας, σεβόμενοι την ιστορία του θεσμού που υπηρετούμε, και έχοντας εξαντλήσει κάθε περιθώριο υπομονής, κάθε ικμάδα αντοχής και κάθε ελπίδα αναμονής απέναντι σε μια αδηφάγα, ανάλγητη και αναίσθητη Κεντρική Εξουσία,
ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ τις παραιτήσεις μας από τα δημοτικά αξιώματά μας, και ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ότι συνεχίζουμε, μαζί με τους συμπολίτες μας, τον αγώνα για μια Τοπική Αυτοδιοίκηση, αντάξια του ονόματος και των παραδόσεών της.»
πηγή:aftodioikisi.gr

ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΙΟΥΧΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΥ

Μέσω των υπουργείων Υγείας, Παιδείας αλλά και των ΟΤΑ στους οποίους υπηρετεί ένα μεγάλο μέρος των περίπου 35.240 συμβασιούχων που είχαν γίνει αορίστου χρόνου με το ΠΔ Παυλόπουλου (164/2004), θα επιχειρήσει να γεμίσει τη «δεξαμενή» των περίπου 17.300 «διαθέσιμων» μέχρι το τέλος του χρόνου, η κυβέρνηση.
Το παραπάνω σενάριο, σύμφωνα με πληροφορίες, συζητήθηκε κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Αν και πρόκειται για ένα ακόμη οριζόντιο μέτρο η κυβέρνηση θα επιχειρήσει να το «σερβίρει» μέσω αξιολόγησης, καθώς ένα μεγάλο τμήμα των συγκεκριμένων υπαλλήλων (οι πληροφορίες λένε ότι είναι άνω των 20.000) είτε είναι χαμηλών προσόντων (ΔΕ και ΥΕ) είτε, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, υπάρχουν και παρατυπίες κατά τη μονιμοποίηση τους (πλαστά πτυχία γλωσσομάθειας κλπ).
Παράλληλα, κατά τις ίδιες πληροφορίες, στη σημερινή συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Διοικητικής Μεταρρύθμισης συζητήθηκε και το θέμα των συμβασιούχων που παραμένουν στο Δημόσιο με προσωρινές διαταγές. Η κυβέρνηση ευελπιστεί ότι με το νέο νομοθετικό πλαίσιο που ψηφίστηκε με το πολυνομοσχέδιο θα έχουν δει την έξοδο από το Δημόσιο μέχρι τα τέλη του χρόνου ή στις αρχές του 2014, ώστε να προστεθούν στον αριθμό των 13.000 απολύσεων για τις οποίες έχει δεσμευθεί η κυβέρνηση μέχρι το τέλος του 2014.
Επιπλέον θα επιχειρηθεί στις «δεξαμενές» της κινητικότητας να μπουν μετά από αξιολόγηση δομών και προσωπικού:
-Διοικητικοί υπάλληλοι ΑΕΙ και ΤΕΙ
-Υπάλληλοι ΟΤΑ στο πλαίσιο της διαδημοτικής κινητικότητας
Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης συζητήθηκε και το θέμα των αμυντικών βιομηχανιών (ΕΑΣ, ΕΛΒΟ, ΛΑΡΚΟ) που μπαίνουν σε καθεστώς αναδιάρθρωσης ώστε τουλάχιστον οι δύο τελευταίες να οδηγηθούν σε ιδιωτικοποίηση.

Να σημειωθεί ότι στο τραπέζι της συζήτησης έπεσε και το θέμα της διαθεσιμότητας των δασοπυροσβεστών, ωστόσο απορρίφθηκε αμέσως λόγω και της θερινής περιόδου.
Πηγή:Χαράλαμπος Ευστρατίου

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

ΝΣΚ: Το τεκμήριο της νομιμότητας και οι υπάλληλοι δημοτικών επιχειρήσεων

ΝΣΚ: Το τεκμήριο της νομιμότητας και οι υπάλληλοι δημοτικών επιχειρήσεων


criminal-law-policy
Το πράσινο φως για την κατάταξη του προσωπικού που εργαζόταν σε δημοτικές επιχειρήσεις να μετακινηθεί σε προσωποπαγείς θέσεις δίνει με Γνωμοδότηση του το ΣΤ’  Τμήμα του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (194/2013).  Με αφορμή συγκεκριμένη υπόθεση το ΣΤ’ τμήμα του Νομικού Συμβουλίου αποφαίνεται ότι ο Δήμαρχος και ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του «δεν νομιμοποιούνται να αρνηθούν την έκδοση και δημοσίευση των πράξεων κατάταξης σε συσταθείσες προσωποπαγείς θέσεις του Δήμου και του Ν.Π.Δ.Δ. του προσωπικού που, με τις 61 και 62/2011 αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, μεταφέρθηκαν σε αυτά από τις λυθείσες Δ.Ε.Υ.Α. και τις επιχειρήσεις ΔΗΚΕΜΕ και ΔΕΚΕΔΙ». Η σχετική απόφαση ελήφθη μετά από σχετικό ερώτημα που κατατέθηκε και σχετιζόταν με εργαζόμενους σε δημοτική επιχείρηση του δήμου Διρφύων – Μεσσαπίων. Το ΝΣΚ αφού μελέτησε την υπόθεση κατέληξε μεταξύ άλλων ότι οι εργαζόμενοι που απασχολούνταν σε δημοτικές επιχειρήσεις και καταργήθηκαν η συγχωνεύθηκαν μπορούν, σύμφωνα με τα όσα προβλέπει το ισχύον θεσμικό πλαίσιο να μετακινηθούν σε προσωποπαγείς θέσεις.
Ακολουθεί η γνωμοδότηση του ΣΤ’ του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους

 localit.gr